PDA

View Full Version : Wanna See Something Funny?


PurlyGyrl
11-01-2007, 08:58 AM
Here's my first Fiber Trend clog:

44898

I added the paper money to show scale. I really hope this felts down to something reasonable like maybe a CLOWN SHOE

Then I had a bright :twisted: idea

INTRODUCING:

SUPER DOG

44899

44902

Oh, yeah she really enjoyed it:

44903
:roflhard:

dustinac
11-01-2007, 09:08 AM
:rofl: :rofl: :roflhard: :roflhard:

dakatzmeow
11-01-2007, 09:36 AM
cute! but have you felted it yet? dying to know!

MrsDavis3
11-01-2007, 09:47 AM
:teehee:

MAmaDawn
11-01-2007, 10:07 AM
Thanks I needed that laugh!!!!!:roflhard::roflhard::roflhard::roflhard: :roflhard::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

momwolf
11-01-2007, 10:10 AM
That IS funny!!!!!!!!!!!http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_21.gif

ritaw
11-01-2007, 10:16 AM
So Funny! LOL
I am sure it will felt to a good size that will fit you :)

bethany
11-01-2007, 12:54 PM
that's hysterical! I'm so glad you posted that so when I go to do it, I don't hide it in the closet! Ha! Do show when it's done, please!

The.Knitter
11-01-2007, 01:09 PM
Oh my! Hilarious, thanks for the laugh!

Jan in CA
11-01-2007, 01:10 PM
:roflhard:

HamaLee
11-01-2007, 03:02 PM
:roflhard::teehee:

I'm so glad you posted it though! I just started knitting the first of a million Xmas pairs and I've been having the same panic attack. "No way it'll shrink enough, no way!" So I'm glad ours are similar size!

They're a super fast knit, aren't they? I was shocked, I almost finished one clog (everything except the bumper) in one evening...while I was working!

knitgal
11-01-2007, 04:04 PM
:roflhard: :roflhard: :roflhard:
I love it as a cape on the dog! LOVE IT!

Arielluria
11-01-2007, 04:12 PM
LOL! It's superpup! :woot:

Kaydee
11-01-2007, 04:21 PM
:teehee:

vaknitter
11-01-2007, 06:44 PM
I so need to get started on my clogs !!
You have a very cute and patient pup - if I did that to mine I would get a picture of a whirling derby as she tried to catch the end of it and pull it off.

Ingrid
11-01-2007, 06:49 PM
:chair::chair::chair::chair::chair:

Samsam
11-01-2007, 08:13 PM
oh my! :teehee:

bajanKnit
11-01-2007, 08:42 PM
:roflhard: :roflhard: :roflhard: :roflhard: :roflhard:

Jen17
11-01-2007, 09:39 PM
:roflhard: :roflhard: Thanks for the laugh!

hob
11-01-2007, 10:42 PM
i like the dog cape. lol i hope it will fit.

Debkcs
11-01-2007, 10:42 PM
Thanks for the laugh, PurlyGirl, the best giggle of the day!

vaknitter, you gave me a great laugh too. A whirling derby would be a spinning hat :roflhard: BTW, my dog would have the same response.

PurlyGyrl
11-02-2007, 03:42 PM
I'm glad I gave everyone a giggle! Usually her Highness Ginger is not that cooperative. I once knit her a sweater and tried to put it on her and she was all growl and TEETH. I've got scars to prove it.
I plan on knitting the other clog and felting both this weekend if I get a chance and I'll post another photo--good, bad, or indifferent. Maybe even other one with her Highness Ginger.
Wish me luckCrossed Fingers

feministmama
11-02-2007, 05:23 PM
Good luck! Thanks for the laugh. :muah:

Suziblues
11-02-2007, 07:08 PM
OH My!!
HOW CUTE!
I wanted to show you the giant 'fingerless glove' I knit last week.
It kinda matches with your big slipper!

My fingerless glove: I guess I should've swatched first!

:roflhard:

mare-nitt
11-02-2007, 07:48 PM
:teehee:

Ingrid
11-02-2007, 08:08 PM
Maybe you can put the glove on a small dog and let the tail stick out of the thumb!:teehee:

momwolf
11-02-2007, 08:14 PM
Maybe you can put the glove on a small dog and let the tail stick out of the thumb!:teehee:



Ingrid you crack me up!!!!!!!!!!

monzogary
11-02-2007, 08:41 PM
ROFLPIMP!!!!

ArtLady1981
11-03-2007, 01:50 PM
Adorable doggie! :hug:

And I certainly do love the color combo of pink with black! I can hardly wait to see them all felted up! And yes, before felting all things look absolutely G-NORMOUS!

lizardknits
11-03-2007, 02:41 PM
Here's my first Fiber Trend clog:

44898

I added the paper money to show scale. I really hope this felts down to something reasonable like maybe a CLOWN SHOE

Then I had a bright :twisted: idea

INTRODUCING:

SUPER DOG

44899

44902

Oh, yeah she really enjoyed it:

44903
:roflhard:
nevermind
i see it now
but for some reason I could only see the attachments when I quoted your original post

Ronda
11-04-2007, 10:54 AM
:roflhard:

new_knitter
11-05-2007, 10:33 AM
:roflhard: :roflhard: :roflhard: :roflhard: :roflhard:

You started my day off with a good laugh! Thanks!

soobeeoz
11-07-2007, 05:30 AM
Love it! :rofl:

jodstr2
11-10-2007, 08:21 PM
:roflhard: :roflhard: :roflhard:

Mommy22alyns
11-10-2007, 09:16 PM
:roflhard: :roflhard:

dmknits
11-10-2007, 10:55 PM
:roflhard: I love the pink and black together too.

KnitClickChick
11-11-2007, 07:30 AM
:rofl: Cute doggy! Can't wait to see them finished.

KnittingNat
11-11-2007, 12:48 PM
:roflhard::roflhard::roflhard::roflhard::roflhard: . That's just a brilliant idea! Do you think I can do it to my cats:teehee:?