PDA

View Full Version : Which TOE THONG is better?


spooky
04-13-2006, 02:59 PM
I need a woman's opinion. I am conflicted between 2 types of toe thongs (or barefoot sandals ~whichever you call them). Which one do you chicks think is the most fab and all the rage so I can start making them for my friends. The first one covers most of the top of the foot (grey) and the second one (which I have made yet) covers a portion of the foot (tan). Let me know and thanks so much for you input. OH BTW guys you can help me to lol my husband just kinda grunted at me and left the room when I asked lol.

CateKnits
04-13-2006, 03:04 PM
I prefer the second one. :D

brendajos
04-13-2006, 03:05 PM
me 22222222222222

nicolethegeek
04-13-2006, 03:05 PM
Another vote for tan here.

knitstress_tygher
04-13-2006, 03:07 PM
Yet another vote for the tan here.

TwoLeftNeedles
04-13-2006, 03:09 PM
Second one is much more femme.

spooky
04-13-2006, 03:11 PM
Oh you guys (chicks lol) are AWSOME !!! I was thinking the same thing but you know.... wasn't sure how the real world felt !!! THANK YOU SOOOOOO MUCH :cheering:

rebecca
04-13-2006, 03:12 PM
:D I vote for the 2nd, too ;)

hedgewick
04-13-2006, 03:22 PM
second one! Looks like a little string bikini :lol:

I will say though that make sure the friends you are making them for like that style sandle. Personally, I CAN"T STAND anything between my toes. Flip flops drive me crazy. But that's just me.

spooky
04-13-2006, 04:57 PM
Ok girls Help me out ! I just eyeballed the one on my screen of the tan one and tried to copy it. I just copied that picture from an online store so I don't have a pattern for it. Where does it need improvement at?

Oh by the way.. Sorry about my toes. lol they are kinda ugly huh lmao

P.S. Kinda hard to take a pic of your foot at any angle lol.

Cristy
04-13-2006, 05:00 PM
I like the second pic too...can I be your friend?

spooky
04-13-2006, 05:05 PM
SUre CHristy lmao ! You can be my friend lmao !!! I always think of everyone as my friend on this site! :heart: :heart: All my friends like live 2 hours away and I need all the close ones I can get . BTW love your knitting lizard!!!

Hildegard_von_Knittin
04-13-2006, 06:49 PM
Hey i think yours looks really good! It's just a little bit shorter looking, but I LIKE yours better.

I think it would be pretty, too, in seed stitch with some beads :-)

What is it about the first one that people like less? I like them both, myself.

spooky
04-13-2006, 07:29 PM
I'm thinking cuz it covers the whole foot. Thank you on your comment! I was shooting on making it more triangular shaped. Kinda looks like a semi circle to me, but maybe that works :happydance: . I was thinking beads would be awsome, too. Gonna have to head out to Wally World and see what I can find. They'd have to have big openings don't ya think to slide down the yarn ? Hmmm, I'll have to play with it :blush

feministmama
04-13-2006, 08:50 PM
Yeah totally the second one. Yer red one looks cute too :thumbsup:

dustinac
04-13-2006, 09:05 PM
gotta vote for the 2nd one too.. Yours looks very good and think the beads would be great :thumbsup:

spooky
04-13-2006, 11:34 PM
Ok girls I tried to make another model.... What do we think about this one? It's a bit longer but still not like the one in the picture. But I think I'm getting closer hehe Mybe I just have an odd shaped foot. One of you come over here and try it on for me lol !