PDA

View Full Version : Check out this hat!!!!!


feministmama
09-18-2006, 10:14 PM
where's YKW when you need em.

http://bleuarts.blogspot.com/2006/09/free-pattern-leia-hat.html

carollovesyarn
09-18-2006, 10:38 PM
Good costume, but who in their right mind would use alpaca? I'm thinking it's the perfect use for Red Heart.

Hildegard_von_Knittin
09-18-2006, 10:44 PM
OMGGGGGGG I LURRRRRRRRRRRRRRRRRRVE IT!

fluffypechey
09-19-2006, 04:07 AM
Is it just me I think its hideous :shrug:

Imagine wearing it doing the grocery shop?

:hug: Sharon

Lyndalm
09-19-2006, 10:05 AM
My son thought it was gross too! I must say, it is very clever.

Lynda M

GennyLynn1962
09-19-2006, 10:14 AM
Maybe good for a Star Wars convention. But I wouldn't wear it to the store. (well, depending on my mood, maybe) :roflhard:

skNYC
09-19-2006, 10:19 AM
I think when it's (-15) degree out there, I would love to have that on my head and ears. Well, not too much of the head part, the ears will be warm.

Pink Dandelion
09-19-2006, 12:48 PM
:roflhard: :chair:

slgn
09-19-2006, 03:16 PM
I :heart: it! Although I would proabbly use a dark brown color and wear only as a costume... no grocery shopping in it for me. Well, never say never ETA: and yeah, wouldn't use alpaca!

nadja la claire
09-19-2006, 03:26 PM
Is it just me I think its hideous :shrug:

Imagine wearing it doing the grocery shop?

:hug: Sharon

No, it's not just you I think it's pretty hideous too. :ick: :ick: It's well executed but I've never been a fan of Leia's hair. Shame to waste good alpaca like that.

Nadja xxx

Carol_OH
09-19-2006, 03:34 PM
Good costume, but who in their right mind would use alpaca? I'm thinking it's the perfect use for Red Heart.

I was thinking the same thing!! :D

spooky
09-19-2006, 03:59 PM
LOVE IT LOVE IT LOVE IT !!!!! I'm totally gonna make one once my plate isn't as full. Oh yeah baby lol.... I would go grocery shopping it lmao :roflhard: !! Mickey and Wilum might not walk with me, but that's cool :rofl: .

Celine
09-19-2006, 06:43 PM
Might be cute in brown for halloween as Princess Lea or whatever her name was on the Star War's movies. Not my style. :roflhard:

Mo0nAngel
09-19-2006, 06:57 PM
Is it just me I think its hideous :shrug:

Imagine wearing it doing the grocery shop?

:hug: Sharon
oh come on!! that would be awesome to wear doing the grocery shopping!! :P imagine the look on people's faces!!!! :P :roflhard: :roflhard: :roflhard: :roflhard:

Mo0nAngel
09-19-2006, 06:58 PM
LOVE IT LOVE IT LOVE IT !!!!! I'm totally gonna make one once my plate isn't as full. Oh yeah baby lol.... I would go grocery shopping it lmao :roflhard: !! Mickey and Wilum might not walk with me, but that's cool :rofl: .
heck yes!!! me too!! :P :roflhard:

orcoastknitter
09-19-2006, 07:19 PM
Actually that hat reminds me of a Friends episode. I just remember Rachel dressing up like Princess Lea at the end. :teehee:

fluffypechey
09-19-2006, 07:24 PM
I just had a thought.....maybe wear it on a first date???
See if he had the guts to actually take you out???? :roflhard:


:hug: Sharon

Mo0nAngel
09-19-2006, 07:25 PM
I just had a thought.....maybe wear it on a first date???
See if he had the guts to actually take you out???? :roflhard:


:hug: Sharon
hahaha thats hilarious Sharon!!! :P :roflhard: that would be fun to do :rofl:

mks22300
09-19-2006, 07:37 PM
Well, I love Star Wars, but that is one hat that will not be on my to do list! :rofl:

humblestumble
09-19-2006, 07:52 PM
OMFG! I LOVE THAT....i'm such the Star wars fan I want to make one just for the hell of it haha.

carollovesyarn
09-19-2006, 08:26 PM
Is it just me I think its hideous :shrug:

Imagine wearing it doing the grocery shop?

:hug: Sharon
oh come on!! that would be awesome to wear doing the grocery shopping!! :P imagine the look on people's faces!!!! :P :roflhard: :roflhard: :roflhard: :roflhard:
You'd have to wear the white sheet, er, dress too tho. And lipgloss.

nadja la claire
09-20-2006, 08:33 AM
I just had a thought.....maybe wear it on a first date???
See if he had the guts to actually take you out???? :roflhard:


:hug: Sharon

:roflhard: :roflhard: :roflhard: :roflhard: :roflhard: A true test of love.

:roflhard: :roflhard: :roflhard:

Nadja xxx