PDA

View Full Version : FO - First Baby Sweater!


Gina V
03-26-2008, 07:22 PM
Finally! I completed the baby sweater we started in a beginners knitting class several weeks ago. I think it's pretty good but I also know that I can do better with more practice! The buttons are bear paws (I like teddy bears!).

On to the next project!! This is fun!

http://photosbygina.smugmug.com/photos/270904757_hrBo7-M.jpg

Jan in CA
03-26-2008, 07:33 PM
:passedout: Gina, that's fabulous!! Just love the bright red! :yay:

Do you have more classes are or are you done now?

dip's mom
03-26-2008, 07:34 PM
Looks great -- perfect in fact!!!

evona
03-26-2008, 07:38 PM
That is so cute! I wish my first FO came out so well. Some day I'll post pics of that disaster and we'll all have a good laugh :roflhard: Yours on the other hand is GREAT! I'll cross my fingers for a little one to hand it down to soon :)

Gina V
03-26-2008, 07:48 PM
:passedout: Gina, that's fabulous!! Just love the bright red! :yay:

Do you have more classes are or are you done now?

Nope, no more classes. I might take the next one in the Fall. Even if I knit all summer and get really comfortable with it I may still take it as the ladies were nice and it's a night out of the house! ..... and thanks!

Gina V
03-26-2008, 07:49 PM
That is so cute! I wish my first FO came out so well. Some day I'll post pics of that disaster and we'll all have a good laugh :roflhard: Yours on the other hand is GREAT! I'll cross my fingers for a little one to hand it down to soon :)

LOL! I'm keeping my fingers crossed too! Thanks!

GinnyG
03-26-2008, 08:06 PM
GREAT job!

grandmaknit
03-26-2008, 08:33 PM
Great job! Keep knitting as you could be surprised with a little one sooner than you think. Keep up the good work. Grandma's rock!

mwhite
03-26-2008, 08:47 PM
It looks fantastic! You did a great job! Mary

dustinac
03-26-2008, 09:20 PM
:inlove: I love that color! You did a wonderful job :yay:

Maria2009
03-27-2008, 12:26 PM
very pretty and i love the color and the buttons!

The.Knitter
03-27-2008, 01:04 PM
Lovely work Gina, and in my favourite colour too! Keep at it. Practice makes ... a knitting addict!!

Kaydee
03-27-2008, 01:17 PM
It looks great!

Debkcs
03-27-2008, 02:24 PM
What a wonderful little sweater! My favorite color, and the work looks perfect.

Most of us would say that you already look pretty comfortable with your knitting.

nonny2t
03-27-2008, 03:09 PM
Oh, it is so cute!

Gina V
03-27-2008, 03:22 PM
Thanks to all of you for your kind words and encouragement! Can't wait to leave the office so I can start knitting again LOL!!

hainangel2000
03-27-2008, 06:26 PM
Gina this sweater turned out very nice. Better looking then my first sweater let me tell yeah :rofl: Mine looked pretty bad ;)

You did a beautiful job!!!! :thumbsup:

auburnchick
03-27-2008, 10:53 PM
What a cute little sweater! I like the color!

Jen17
03-28-2008, 08:40 AM
It's beautiful! I love to knit baby sweaters...for my grandchildren or other people's grandchildren! I got hooked after the first one I made!